De aangeboden producten zijn op voorraad in de winkel. (mits bij toeval in hetzelfde uur verkocht). Bestellingen tot 16:00 uur gaan, mits de bezetting en drukte het toelaat, dezelfde dag nog naar Post.NL. De levertijd van je bestelling bedraagt dan ca 2 tot 4 werkdagen. Helaas zijn ook wij afhankelijk van de bezorging van PostNL. Bij een verzending (pakket of enveloppe) ontvang je altijd een Track & Trace code van ons. Voor beide handig en overzichtelijk. Mocht het product onverhoopt toch niet op voorraad zijn nemen we contact met je op en ontvang je natuurlijk je aankoopbedrag retour.
Veelgestelde vragen
Je gegevens
Pluche Lingerie & Badmode handelt volgens de regels van de Privacy Wetgeving.
Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en gebruiken je e-mailadres niet voor andere doeleinden dan de afhandeling van jouw bestelling/reactie. Als je hierover nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met ons via webshop@pluche-lingerie.nl en brand gerust los
Membership & Mail
Wil je graag deel uitmaken van onze speciaal Membership? Vul dan je gegevens in via deze link en ontdek via onze Boobphone (0610111014) over wat voor moois wij je direct en persoonlijk kunnen informeren. Wil je ook dolgraag onze super leuke mails ontvangen? Geef dit dan aan in het opmerkingenveld. Wij versturen 6-8 liefdesbrieven naar je per jaar 😉 (je kan je overigens altijd afmelden)
Verzendkosten
Nederland: Bij bestellingen vanaf € 75,- versturen we je verzending op onze kosten, dus gratis voor jou! (m.u.v. sale artikelen). Bij bestellingen uit de sale of bestellingen onder de € 75,- vragen wij een kleine bijdrage van € 5,00.
Belgie: Bij bestellingen vanaf € 100,00 versturen we je verzending op onze kosten, dus gratis voor jou! (m.u.v. sale artikelen). Bij bestellingen uit de sale of bestellingen onder de € 100,- vragen wij een kleine bijdrage van € 10,00.
Ruilen en/of retourneren
Mocht het artikel toch niet aan je verwachting voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling retourneren. Wij stellen het ‘mega-super-op prijs’ als je ons eerder zou kunnen informeren als het retour komt zodat we een andere klant mogelijk kunnen informeren. Dat mag via een app op 0610111014 of via mail webshop@pluche-lingerie.nl. Wij verwachten dat de items natuurlijk niet gedragen zijn, de tags origineel aan het item zijn bevestigd en het nog steeds verkoopbaar is in de winkel. Bij eventuele onjuistheden nemen we meteen contact met je op.
Wij verzoeken je vriendelijk het bijgevoegde retourformulier ingevuld mee te sturen. Een artikel meteen ruilen is voor Pluche (bijna) niet mogelijk. Als wij je retour ontvangen is dat kans aanwezig dat het artikel inmiddels is verkocht. Wil je zeker zijn? Bel ons dan gerust dan kunnen we het alvast apart hangen voor je. Een andere optie is om meteen een nieuwe bestelling te plaatsen. Na ontvangst van je retour storten wij het aankoopbedrag binnen 5 dagen terug op je rekening. Mocht je twijfelen over bv 2 maten, bel of mail ons gerust. Graag overleggen we even samen met je zodat ‘jij en wij’ niet constant de PostNL medewerkers nog meer werk bezorgen 😉
Let op: een retour dien je zelf te frankeren. Wij adviseren je om dit via Track & Trace te versturen óf zelf af te geven in de winkel. (Kromstraat 2a in Veldhoven)
– De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle labels en tags moeten op de originele wijze bevestigd zijn
– Panty’s en kousen kunnen om redenen van hygiëne niet geretourneerd worden indien de verzegeling is verbroken na levering
– Plakbh’s, nipplecovers, maw alles waar je een plakrandje vanaf moet halen, die online & offline worden besteld, mogen vanwege de hygiëne niet worden omgeruild of geretourneerd.
– Enkel het bedrag van het item(s) wordt teruggestort. Dus niet de eventuele verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling ook omruilen in de winkel?
Uiteraard kun je jouw bestelling ruilen of retourneren in onze winkel in Veldhoven. Je kunt dan meteen een andere maat of zelfs een ander mooi artikel passen. Als je er zeker van wilt zijn dat het door gewenste artikel in de winkel aanwezig is, kun je hierover het beste van tevoren informeren via telefoon 0610111014 / 040-7676078, via mail webshop@pluche-lingerie.nl of direct in de winkel aan de Kromstraat 2a in Veldhoven. Een whatsapp sturen kan ook! Lukt het niet om iets uit te zoeken? Dan kunnen we meteen het geld retour storten op je rekening in de winkel (via pin) exclusief de verzendkosten.
Hebben jullie alle artikelen die in de webshop verkrijgbaar zijn ook in de winkel?
Wij hebben een zeer groot aanbod in onze winkel, maar niet alle artikelen uit onze webshop hebben wij fysiek in de winkel. We hebben ook een ‘etalage’ in de webshop. Zo kan je een beetje online snuffelen. Heb je interesse in een ‘etalage’ product? App of bel ons op 0610111014 / 0407676078 of mail ons op webshop@pluche-lingerie.nl voor vragen over de voorraad of etalage-producten
Kan ik de bestelling zelf afhalen?
Ja, graag zelfs! Je kunt dit aangeven in het gedeelte waar je ook kunt betalen. Dan ben je in gelegenheid om de aankoop eerst in de winkel te passen.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Team Pluche doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht, wil je dit dan zo snel mogelijk aan ons melden? Je kunt een e-mail sturen naar webshop@pluche-lingerie.nl. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum. We streven om binnen 1 werkdag een reactie te sturen en ontvang je antwoord over de afhandeling van de klacht. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen.